Категории раздела |
English
[5]
|
Авиация
[1]
|
Автоматтандыру
[61]
|
Астрономия
[8]
|
Аудит
[20]
|
Ауыл шаруашылығы
[33]
|
Әлеуметтану, Саясаттану
[145]
|
Ән, Мәдениет, Өнер
[53]
|
Биология, Валеология, Зоология, Анатомия, Медицина
[426]
|
Биотехнология
[19]
|
Бухгалтерлік есеп
[12]
|
География, Экономикалық география, Геология, Геодезия
[196]
|
Дінтану
[31]
|
Ертегілер мен аңыздар
[24]
|
Жер кадастрі
[13]
|
Журналистика
[16]
|
Жұмбақтар
[15]
|
Информатика
[0]
|
Кедендік іс
[0]
|
Қазақ тілі, әдебиет, іс қағаздарын жүргізу
[0]
|
Қазақ әдебиет тұлғалары
[0]
|
Қазақ әдебиеті
[0]
|
Қазақстан тарихы
[0]
|
Қаржы, салық және салық салу, банк ісі, ақша несие және қаржы
[0]
|
Қоршаған ортаны қорғау, Экология
[0]
|
Құқық, Қоғам, Криминалистика
[0]
|
Математика, Геометрия
[0]
|
Мақал-мәтелдер
[0]
|
Менеджмент, Маркетинг, Мемлекетті басқару
[0]
|
Мәдениеттану
[0]
|
ОБЖ
[0]
|
Орман шаруашылығы
[0]
|
Өндіріс, Өнеркәсіп, Құрылыс, Мұнай-газ, Электротехника
[0]
|
Психология, Педагогика
[0]
|
Русский язык
[0]
|
Салт-дәстүрлер
[0]
|
Спорт
[0]
|
Тіл ғылымы, Филология
[0]
|
Тарих
[0]
|
Туризм
[0]
|
Тұлғалар
[0]
|
Физика, Химия
[0]
|
Философия
[0]
|
Халықаралық қатынастар
[0]
|
Шешендік сөздер
[0]
|
Шпаргалкалар, тесттер, ЕНТ, ПГК
[0]
|
Шығарма
[0]
|
Экономика, макроэкономика, микроэкономика
[0]
|
|
Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Мой сайт |
|
Главная » 2014 » Ноябрь » 9 » Таяқ жүгірту
|
Ойнаушылар кезекпенен өздері тұрған жерден он шақты адым жердегі жарқабақ етіп соғылған қарға қолдарындағы таяқтарын лақтырады. Лақтырылған таяқ жарқабақ қардан өткен жағының ұзын‑қысқалығына қарай жеңімпаздың кім екені анықталады. Ойынды бірнеше рет қайталауға болады.
Ойын қайтадан ойналатын болғандықтан, кезек күтіп көп уақыт жібермеу үшін ойнаушылардың саны үш‑бестен артпағаны жөн. Оқушылар көп болған жағдайда екі‑үш топқа бөлініп ойнау керек. Қарға лақтырылған таяқтың орнын мектеп оқушыларына арналған найзаны (копье) пайдалануға болады. |
Категория: Автоматтандыру |
Просмотров: 480 |
Добавил: nurphone
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|