Категории раздела |
English
[5]
|
Авиация
[1]
|
Автоматтандыру
[61]
|
Астрономия
[8]
|
Аудит
[20]
|
Ауыл шаруашылығы
[33]
|
Әлеуметтану, Саясаттану
[145]
|
Ән, Мәдениет, Өнер
[53]
|
Биология, Валеология, Зоология, Анатомия, Медицина
[426]
|
Биотехнология
[19]
|
Бухгалтерлік есеп
[12]
|
География, Экономикалық география, Геология, Геодезия
[196]
|
Дінтану
[31]
|
Ертегілер мен аңыздар
[24]
|
Жер кадастрі
[13]
|
Журналистика
[16]
|
Жұмбақтар
[15]
|
Информатика
[0]
|
Кедендік іс
[0]
|
Қазақ тілі, әдебиет, іс қағаздарын жүргізу
[0]
|
Қазақ әдебиет тұлғалары
[0]
|
Қазақ әдебиеті
[0]
|
Қазақстан тарихы
[0]
|
Қаржы, салық және салық салу, банк ісі, ақша несие және қаржы
[0]
|
Қоршаған ортаны қорғау, Экология
[0]
|
Құқық, Қоғам, Криминалистика
[0]
|
Математика, Геометрия
[0]
|
Мақал-мәтелдер
[0]
|
Менеджмент, Маркетинг, Мемлекетті басқару
[0]
|
Мәдениеттану
[0]
|
ОБЖ
[0]
|
Орман шаруашылығы
[0]
|
Өндіріс, Өнеркәсіп, Құрылыс, Мұнай-газ, Электротехника
[0]
|
Психология, Педагогика
[0]
|
Русский язык
[0]
|
Салт-дәстүрлер
[0]
|
Спорт
[0]
|
Тіл ғылымы, Филология
[0]
|
Тарих
[0]
|
Туризм
[0]
|
Тұлғалар
[0]
|
Физика, Химия
[0]
|
Философия
[0]
|
Халықаралық қатынастар
[0]
|
Шешендік сөздер
[0]
|
Шпаргалкалар, тесттер, ЕНТ, ПГК
[0]
|
Шығарма
[0]
|
Экономика, макроэкономика, микроэкономика
[0]
|
|
Статистика |
Онлайн всего: 14 Гостей: 14 Пользователей: 0 |
|
Мой сайт |
![](/.s/t/997/7.gif) |
Главная » 2014 » Ноябрь » 12 » Мидың интегративті қызметі және мінез-құлықтың бейімделуінің жүйелілігі
18:25 Мидың интегративті қызметі және мінез-құлықтың бейімделуінің жүйелілігі |
Мақсаты: Мидың интегративтік қызметінің физиологиясымен таныстыру.
Сұрақтар:
1 Орталық нерв жүйесіндегі интегративті процестер психикалық қызметтің негізі.
2 Екінші сигналдық жүйенің дамуы — баланың тіл қызметінің негізі.
3 Ұйқы және сергектік.
4 Мотивация мен эмоция.
5 Қабылдау мен зейін.
6 Ес.
Психикалық процесстердің мида орналасқан белгілі орны жоқ. Олар мидың иерархиялық жүйесінің жұмылдыра қызмет етуі арқылы жүзеге асады. Қабылдау — хабарды қабылдап, талдап, ықшамдайтын, өңдейтін күрделі процесс. Нәрестенің қабылдауы ассоциативтік аймақтар арқылы жүзеге асады. 5-6 жаста қабылдау қарқынды жүреді. Назар — тәрбие беру, оқыту, үйрету үшін қажет. Ол ми қыртысының белсенділігін арттырады. Бұл процеске ретикуляциялық формация, лимбикалық жүйе, ми қыртысының маңдай бөліктері қатысады. Ес — ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді болып бөлінеді. Еске сақтау физиологиялық тұрғыдан 3 бөліктен тұрады: ақпаратты қабылдау, оны сақтау, мезгілінде қайтадан жаңғырту.
Бақылау сұрақтары:
1 Ұйқы мен түс көрудің физиологиялық механизмдерін сипаттаңыз.
2 Зейін мен есте сақтаудың физиологиялық механизмдерін сипаттаңыз.
|
Категория: Биология, Валеология, Зоология, Анатомия, Медицина |
Просмотров: 1070 |
Добавил: nurphone
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|